Компанія Microsoft розкрила справжнє призначення таких
комп'ютерних ігор, як «Сапер» (Сапер), «Черви» (Hearts), а також пасьянси
«Косинка» (Solitaire) і «Вільна комірка» (FreeCell).
Всі ці ігри були включені в настановні пакети ранніх версій
операційної системи Windows для того, щоб з їх допомогою користувачі, можливо,
самі того не знаючи, навчалися навичкам володіння новим на той момент функцій
ПК і дізнавалися про можливості ОС.
Найстарша з чотирьох ігор, пасьянс «Косинка», з'явилася в
Windows 3.0 в 1990 році. З її допомогою користувачі, більшість з яких тоді були
призвичаєні до виконання операцій через командний рядок, могли освоїти навички
поводження з комп'ютерною мишею, зокрема до переміщення іконок.
Схожа освітня функція була закладена і в гру «Сапер», додану
в Windows 3.1 у 1992-му. У процесі гри користувачі ОС швидше навчалися
користування лівою і правою кнопками миші. «Черви», в свою чергу, демонстрували
можливості технології мережевого підключення NetDDE, розробленою Microsoft.
Спроби Microsoft обійтися без цих чотирьох ігор в наступних
операційних системах часто зустрічали обурення тесторів компанії. Першою ОС
компанії, куди не були включені ні «Сапер», ні «Косинка», стала Windows 8, яка
вийшла у 2012 році. Microsoft повернула «Косинку» в Windows 10, яка надійшла в
продаж в 2015 році. «Сапер», «Черви» та «Вільна комірка» можуть бути докуплені
користувачем у Windows Store.
Немає коментарів:
Дописати коментар